Darmowa Dostawa

Wszystkie zamówienia wysyłane są gratis 
Przesyłka kurierska

   Standardowym czasem dostawy jest doręczenie przesyłki następnego dnia roboczego po dniu wysłania. W przypadku wysłania paczek przekraczających 50 kg do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców przesyłka może być dostarczona do dwóch dni po dacie wysyłki. O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zamówienia na "przesyłka wysłana". Następnego dnia po wysłaniu przesyłki, do godziny 10.00 otrzymacie Państwo mailem numer listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na naszą stronę internetową i "kliknięciu" na baner firmy kurierskiej , będziecie mogli zlokalizować swoją przesyłkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu ustalenia terminu doręczenia przesyłki.

 

 Postępowanie w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki

   W przypadku Państwa nieobecności kurier pozostawi Awizo z informacją kiedy i gdzie możecie Państwo odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia Awizo. W szczególnych przypadkach za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić pod telefonem podanym na Awizo. Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu a Państwo zostaną obciążeni kosztami transportu produktów. Ponowne jego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru do 30 dni firma 4activ, przeznaczony produkt do ponownej sprzedaży sprzedaży.


 Co robić w przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu?

   W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki,  musicie Państwo spisać "protokół szkodowy" w obecności kuriera, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń . Protokół szkodowy jest w posiadaniu każdego kuriera . Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon jest podany na liście przewozowym) i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Wszelkie reklamacje do firmy przewozowej mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać do siedziby firmy 4activ. Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie od firmy ubezpieczeniowej odszkodowania. W przypadku zgłoszenia uszkodzeń powstałych w transporcie, po okresie 7 dni, reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.